Saturday, April 7, 2012

A.D.E.L.E oh A.D.E.L.E



yuhuuu.ASSALAMUALAIKUM! 

jawab salam aku tu dulu..apedaaa...ok, aku memang tak nak citer banyak ah. kite direct je ek. senang citer aku memang dah kemarok ngan dak ADELE nih. ape pasal ohsem sangat sore dia ek?tu je soklan aku nak tanyer...

dari tadi memang aku dok layan lelagu pompuan ni. try nyanyi ikot lirik..ewahh...sore aku cam dah same lak serak serak basah kan..(motip sore aku jadik camni sebab aku batok cam tak baik-baik lagi benornyer, tapi macam dah nak kekal camtu dah aku ghaser ler). 

aku dah bajet dah ni kalau karoks kompem aku tukau kategori international jer..kalau dulu ler kan karoks sure lagu siti (walaoponakutakminatbinidatokKnibenornyer), nike ardilla, misha omar, haida, ewahhh...sumer yang memang menaik ajer pitching dia yang aku amik. tu lom aku nyanyi lagu ziana zain lagi. kawan-kawan aku memang tabik toink toink kat aku sebab lepas wooo bawak lagu ziana zain. memang giler nyempring macam halilintar. tapi suker bebudak ni dengau aku nyanyi..katernye sedap sore mak. mampos aku tak cayer pujian diorg. wakakaka. tu kau belom dengar aku taranom lagi (okyanginiakutipujer.dengauolehtapipecayerjangan). time taranom aku x penah pegi pon, keje aku tido, nyorok dalam lemari baju..tak pun buat2 sakit...dak awie le jager aku konon2 nyer.pastu pidah tangkap selaku pengawas sekolah yang disegani. mampos! hahahah

eh bebalik pada citer dak adele ni kan...baru2 ni memang dia menang banyak anugerah..perghh..memang ohsem tahap diva ar pompuan ni..tapi dari celah maner muncol die ek? american idol? the voice? takkan Akademi Fantasia plak? yutiub artist cam dak Bieber tu? arghh..lantak ar kau mane kau datang...yang pasti aku memang x jemu ar dengar berkali2..ni aku tengah download segala tok nenek lagu dia ni...esok memang aku pasang sepanjang aku nak ke Jelebu ar. mampos benanah tinger dak pidah dengau..(tapikaupikirakukesahker?) esok aku yang drive so kene pastikan aku terhibur sepanjang perjalanan...wakakakkaka

paling paling teramat paling aku suker ar lagu dia is yang "set fire to the rain" tuh...muzik dia tu...aku x leh nak describe...macam cis! best giler. aku jarang nak bekenan macam tak leh nak blah kat lagu2 omputih ni. bajet macam aku sokong sangat le kan artis mesia. tapi yang benaunye aku x de ar sokong nau2 kecuali ANUAR ZAIN..haaa, yang ini memang xde sape leh hentak aku kalau aku kater aku suker (akupenahmimpiakukawinngananuarzainuolsswalauponssss)
 eh dah diam kau saner!jangan kau kutok abang nuar aku..muahahaha

kalau tak cayer cube dengau...ni sambil sambil menaip ni tengah layan gak...alahaiii....takyah amik port ar pasal lirik2 tu ...sore dia tu yang aku kagom!

dah aku nak sambong layan dak Adele ni nyanyi...untuk uolss..terimalah yutiub dia dari lagu dia yang paling peberet tuk telinga aku (sebablogakusoikuttelingerakuyer.kalautelingerkautaksukerakukesahapepun).hehehehehe...




ohsem kan! ok dah moh kite bumbum. nanite darlingssss :)



:::sayerpunyerbelogler:::




hazahasan


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...