Monday, April 9, 2012

G.Y.M.I.N.G (eh.ade.ker.bahasa.ni.dalam.english?)

Assalamualaikumm....

tajok kat atas tu? owh..bukan baru je join, baru mulekan balik jer. setelah berehat selama setahun! muahahha. mampos!bunyik macam athletes sangat kan...tapi memang betol pon..memang coti dari segala aktiviti berats. kaki teselioh kat site (dahsapersurohpegisitepakaiheels). masuk kali ni kaki kiri aku dah 3 kali tepelejok. tempat yang samer. memang bepusing ke dalam. dan kalau diamati betol2, memang pergelangan kaki kiri aku dia tak berapa nak seteret. dia macam pelik sikit patern dia. senang cakap agak cacat sikit dari pandangan mata halus korang.

berbalik pada kes gym kat atas tu, last two years memang aku adelah ahli setia TRUE FITNESS. 2 tahun uols! tapi lepas tu TF buat hal dengan aku. sesuka hati renew tambah lagi setahun membership. mane le aku tau dan yang penting aku tak penah suroh. memang carik hal ler dengan aku kan. tau2 jer aku kene claim tak bayar membership due dah 3 bulan. (palehotakkau!)

bagai nak rak aku setelkan hal tu. kau pikir aku nak bayau? SORRY! tu je jawapan aku..akhirnya kes selesai. (takyahtanyercamneakuselesaikan,elakkorangpingsantatkalatahunanti) dan terus TF aku banned dalam kehidupan aku. and now selepas injured (wahhh,dahmacambuatlaporansukanjertukbuletinutama,mammpos!~), i am back again dalam arena KECERGASAN DIRI...!!!!

feewiiit! tak bajet pun dan selim melim macam jue aziz tapi atleast bershape sikit le kan tuboh sayer tu..baru jeliter nak pakai kebaya rayer tahun ni. (okpuasakubelomgantilagi,banyakplaktu11hari). this time aku join Fitness First Platinum kat Empire Gallery Subang. yang penting ade pool! senang sikit aku nak bekubang walauponnnssss (takretiberenangsangat,stakatgodekgodekkakicamkatakbolehler) muahaha. yang lain dia tak jauh beza ar dengan TF. dance class ade..body attact,body combat, body wives,body jam, body pump, body step...eh! sume ade KECUALI.....bollywood dance (yanginimemangkatTFadedanakusangat2frustdaitakdekatFF!) cis!

so insyaallah memang akan masuk semua class tu selain dari buat equipment skali. lompat lompat, joget joget..ewah! (kalautibertiberkauterasagegarandikerakbumi,harapdapatmaafkanaku)..hahahha

so tu je kot nak hapdets. semoga sayer cemerlang dalam arena ini..(ops!rabu ni pidah nak join aku kat gym. yeabaaaa!). 

got to go sebab nak gi gym petang ni...wahhh...berkobar2 ni uols! so jumpa lagi nanti...tata



:::sayerpunyerbelogler:::



hazahasan

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...