Tuesday, April 3, 2012

Ceriaaa

allluuuu saudara saudari cikebom cikebom...jangan salah sangka ngn tajuk kt atas tu..ini bukan promo astro ceria..tu bukan tag line dia..tapi sajer nak bagitau..idop saya makin ari makin best.makin ceriaaa..hahahha...tak sangka?sayer pun tak sangka...takyah citer ape yang dah jadi zaman dolu2..cukop biau saye je yang tau dan Allah..wahh..bunyik macam ustazah pilihan sangat kan..tak kesah ler..

ok ok..ekceli hari ni mmg semangat terlebih kobar nak menulis kat belog ni. tapi kekangan tugas hakiki membantuti keinginan saya..wahhh...bunyik macam rosmah mansor bz dengan ektiviti BAKAT plak ek..tp seyes saya mmg bizi sangat2 tadi. tender,sebutharga,site visit,admin....segala macam tok nenek le nak dibuat tadi. ok sila fengsan mendengarnya.kalau kau fengsan dengau, aku lagi berkali kali fengsan sbb aku yang membuatnyer..hahahha

sudah kau jangan gelak lagi. banyak sangat hapdet yang nak aku masukkan dalam belog aku ni. memang aku tak hot pon macam artis tapi sajer la nak feeling feeling diva bajet macam ramai nau nak tau citer pasal aku kan..gasak kau! tapi itu ler tujuan aku wujudkan belog haremmm ni. tapi yang pastinyer.....BELOGG AKU PEKJAH NOOR PASTI AKAN BACER! waaakkakakaa!





:::sayerpunyerbelogler:::




hazahasan

2 comments:

pojit said...

aku follower ko dalam diam...:)

Nur Haza Abu Hasan said...

hahhahaha. tengkiyu pojit. baru aku terhegeh2 nak buat belog..orang lain dah beratos post..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...