Wednesday, April 11, 2012

:.Hey Kau Zed Zaidi .:

Sayer bukan wartawan hiburan. Bukan jugak pengacara Propaganza dan yang lebih dan  paling pasti lagi, saya bukanlah samseng yang pijak muka orang pakai kasot tinggi tu. wakakaka.

Saya cuma penyokong dunia seni je..walaupun tidak tegar tapi tetap amik tau. Baru-baru ni ABPBH 2012 dah setel  dianjurkan dimana Aaron Aziz menang! ok lah..yabedabedu jugak sebab lurve la dengan lakonan dia juga mukanya! aduh indah sunggoh ciptaan Allah..(tuhantolonglembutkanhatidia) tetiber! Ekceli memang setiap lakonan dia memang aku layan and tak miss ar..

Si Aaron ni aku yakin lah die memang deserve tuk menang kerana bakat yang ade kt dia disamping raot wajah yang memang VAVAVOOM la kan. (ini tidak termasuk kepopularan dia melalui IC tipu tu okeh). Tapi memang dia kongker last year punye drama drama dan filem filem..so betulkan dia memang patut menang kan kan kan?

Yang jadik masalahnye ape hal si Zed Zaidi tu nak meroyan tak puas ati si Aaron menang? aduh, memang pelik betul le aku. Takyah ar kau nak post public pasal kau tak puas ati kenapa org luar menang, pastu kau nak salahkan rakyat Malaysia sbb lebihkan pada Singaporean...dah memang dia berjaya memenangi hati peminat so sebab tu dia boleh menang kau. KAU ADO?

engkau pon tak tecalon kat mane2 events..asal kau tak nak cermin dan tanye di mana dan bagaimana boleh kau atau artis malaysia yang lain memartabatkan industri seni tanahair?
 (wah, aku punye ayat dah macam rais yatim pulak dah ni.) 
Patot kau carik dia dan berkongsi rahsia kejayaan bukan kondem dia yang dah tentu menang!

semak betul aku nengokkan i zed ni. dari isu kau tak puas ati dengan Haron Salim Bachik, skarang kau tak puas ti plak dengan si Aaron..


makin lame aku pun dah lupe kau belakon citer ape zed oi. yang aku tau kau bajet macam sume yang kuar dari mulot kau tu bernas dan orang sokong ek? nan ado...huhuhuh


dah, malas nak taip lagi. ni pun dah tesenggok - senggok sambil menaip. MULTITASKING katernyerr...


okbye! 



:::sayerpunyerbelogler:::


Naib Pengerusi Seniman..kater ko!



Psst : azwan ali dah nak pencen, kau pulak nak gantikan ker? dah , kau dudok ontok ontok kat sitew!
(akubencikauzedzaidisebabmulutkaumacamhapejer)


hazahasan



2 comments:

Anonymous said...

Hehee bebakat tul cik ni ya? Bagus2, sya suka title Keletak Keletuk Bunyiknye Bile Haza Menaip... ;)

Nur Haza Abu Hasan said...

Hi, tengkiyu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...