Sunday, December 16, 2012

Dalam hati

Dalam hati
Macam2 aku rasa
Aku x mampu nak luah
Rasa sedih..
Marah..
Kecewa..
Kecik hati..

Tapi aku terpaksa hadap
Aku terpaksa tempoh
Aku terpaksa telan
Aku terpaksa redha

Bahawa dalam hidop ini
Mmg pengorbanan itu perlu
Korban itu
Korban ini
Korban sana
Korban sini

Aku luahkan
Tapi....

Baru aku sedar
X semua yg ade dengan kite itu kekal
X semua yang rapat dengan kite itu ikhlas
X semua yg datang itu berniat baik

Ada yang bermuka2
Ada yang ejek bila kite susah
Ada yg gelak bila kite cuba mintak tolong
Ada yg hina bila kite berterus terang
Ada yang terang terang kata xnak tolong kita.
Macam tu rupanya...

Bodohnya aku rasa
Dan
Terima kasih untuk rasa  itu ..

Sekarang aku nampak dan jelas
Bahawa kau tidak pernah sama seperti diri aku

1 comments:

Areyou Callypso said...

akak.. lame xdengar cerita..

apehal semua post sedih je nii...

r u ok?

ape2 pon jangan bersedih k.. Allah ade...

XOXO,

Ayu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...