Thursday, November 22, 2012

Adam & Haza , EH EH EH!


yuhuuuuuuuu
Assalamualaikum
selamat pagi!
ok so pukul 1.19 AM kan
so pagi le lebih sesuwai gitew


tajuk gempak?
tp tulis sikit je ek?
alaaa ....jangan marah lah
sori berjuta kali boleh?
, mud rajin menaip lom sampai2 lagi la uolss
aku tau memang berabok tebal blog ni
tapi ape nak buat
aku harap aku sendiri dapat redha dengan keadaan ni
sob sob sob

aku tgh menyiapkan report aku
yang x siap2
bukannye malas tapi x sempat nak membuatnye
betul x tipu!

sambil aku menyiapkan report aku
sempat aku tgk episod 50 Adam & Hawa
multi tasking kan?
wahhhh tang itu aku memang tebaekkkk
kekeekke
ekceli  aku baru terperasan lagu ni
sedap kan?
sambil aku tgk adam hawa td,
 gigih aku mencarik ape ke nama lagu ni.
akhirnye jumpe suda!

sambil bosan2 menyiapkan report ni
so aku layan le yutiop si shahir
pastu terflash plak muka adam aka aaron
oh! kacak ok. KACAK!

pastu aku terbayang plak episod 46.
alah mak tuannnn
yang episod ni berkali kali aku reverse ye.
hahahahaha lantak!
sambil senyum tersingai2 .
dah kenapa aku?
nak mampos?

weewiiiit!
si aaron time tu betul2 meruntun kalbu aku.
bhahahhahahaha.
GERAMKAN DENGAN AIN TU?eiiiii!
tetiber boley?
bhahahha

ok sudah
 report aku malas nak sambong
lagu pun aku dah layan
so aku rs aku nak tido
sebab skang aku memang kene bangun awal
buat part time kekdahnye
ahahhaha


so k bye!



:::sayerpunyerbelogler:::




hazahasan



notakakibusukaku: 
akupuntengahmencarikadamakujugak.INISERIYESTAU!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...