Friday, September 21, 2012

TERTANGGUH

Malam ni malam malas aku
dari tadi aku tak tahu ape bende le aku godek2 lappy ni.
nak kater terer teknologi, akulah paling out sekali
nak kata tgh membaca journal...owh tak mungkin
nak kata aku tengah melipat baju pun tidak
so aku pun x dpt nak paham ape masalah aku skang
maaf.

aku penat yang sebenarnya lah aku rasa.
letih ke sana letih kesini
tuntutan hidop..gitulah

so aku bukak le blog ni.
kononnye nak menaip le bagai
tapi masalahnya mud....
mud illek.

serious mud memang penting dalam skill penulisan
wahhhh ayat aku kau tengok.
tu baru sikit tu...
lom lagi aku menaip tepi laot
bhahahaha.
mud kalau tak ade, kau jangan mimpi rajin nak menaip ok
lantak berabok le wall blog kau
tapi kalau mud mari, jangan kau muntah nak membace berjele jele karangan tak bernoktah aku.

aku sebenarnya dah online kat blog ni dari kol 8.30 tadi
sambil aku layan berita utama yang merapu2 skang ni
aku bace le balik post2 aku dulu dulu

ade le yang aku rasa aku nak delit
tapi tak delit2 lagi.
ah biarlah
itu satu cerita gak kan
so aku decide nak biarkan post2 yang konon2 nya meruntun kalbu kat dalam ni
tabah kan
wahhh dah persis rabiatul adawiyah dah aku rasa
ok perasan!

so dalam aku menggodak2 post2 aku sebelom ni,
aku terjumpa la beberapa post yang berPART2 la kan
konon ade kesinambungannye
Part 1, Part 2...sampai situ je
alahaiii
aku baru perasan le
sampai sekarang aku lom lagi nak menyambong part-part seterosnya
cissss

soalannye adelah....... BILA?
bila aku nak menyambong tu?
terok lah aku ni
aku x suka betul bila aku macam ni
tapi kadang-kadang aku selalu tak paham apesal aku suka buat camni
maaf lagi tau

aku xde la jawapan tu.
sumpah aku takde.
opkos citer-citer tu sume aku memang ingat sampai ke mati 
tapi masalahnya nak mentransalate dalam kekdah penulisan tu
aku lom terdaya lagi
sakit M aku selalu menyerang...
paham?
MALAS... itu le dia.
jahanam kan huhuhu

insyaallah la ye aku cuba
doakan aku jangan malas
lepas ni lagi lah aku sibok subhanallah
aku harap sangat aku still dapat nak keep hapdets blog aku lepas-lepas ni
jangan tetiba aku telupe password
itu memang paling jahanam aku rasa.

dah lah
tu je aku nak hapdets
mud dah lari balik
aku tak larat nak kejau mud tu
huhuuhu

eh sebelom tu aku letak le yutiop lagu ni eh.
saje je nak letak
kbai.


:::sayerpunyerbelogler:::



hazahasan



notakaki :
you crossed in my mind again. 
semoga sentiasa di dalam lindungan allah selalu di sana.

2 comments:

NuzZz said...

who crossed in ur mind...?

Nur Haza Abu Hasan said...

you know who la nenek :) hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...