Tuesday, September 18, 2012

KAU ZALIM!

emosi!
YES aku sangat emosi bila aku bace paper
semalam lagi aku emosi bila aku tgk tv
"SEORANG WANITA MELEMPAR BAYINYA DARI TINGKAT 3 DI DESA MENTARI , PETALING JAYA"

mane otak kau ha?
astagfirullahalazim!!
kalau yg lempar tu kat oversea aku takde le heran sangat
heran le jugak tapi xde lah menjadi amat heran macam kes ni.
mana hati perot kau wahai perempuan?

aku tak tahu nak same kan dia ni dengan ape. 
binatang?
binatang pon reti jaga anak dia.

macamana kau mengandong aku tak nak komen.
nauzubillah berdosa besar aku menuduh kau berzina sebab takde bukti.
kalau kau dirogol pun aku takde hak nak cakap apa2.
dosa zina itu antara kau dengan Allah.
bukan hak kami untuk menilai.

kalau sekalipun lelaki jahanam yang dah mengandong kan kau tu taknak bertanggongjawab,
ada banyak lagi cara untuk kau selesaikan masalah tu.
kau mengandong dah satu hal mak bapak kau malu.
ni yang kau buat ni?
lagi memalukan!

kau lempar anak kau hidop- hidop
 ALLAHHH! 
tahukah engkau berapa ramai hamba allah di luar sana yang sampai sekarang Allah belum beri rezeki untuk dapat anak?
tahukah engkau berapa banyak usaha mereka , duit, tenaga, masa diorg korbankan demi nak dapat zuriat?
sorang pun jadilah.
tapi kau?

dari awal kau mengandong kau patut dah pikir apa kau patut buat kalau baby ni keluar.
kalau betol kau nak buang baby tu, kau buanglah di waktu awal kau tahu kau mengandong.
kenapa bila kau dah tempoh sakit nak beranak, kau dah tengok baby tu depan mata kau pun.
masih hati kau sampai nak bunuh dia?
lempar pulak tu!

bersepai otak baby tu kau tau tak?
terbayang aku baby tu nanges.
terbayang aku macamana baby tu dihayun keluar tingkap
mane otak kau pompuan?
maner!
kau patut sayang dia sebab kau mak kepada seorang manusia.
bukan mak kepada keldai, biawak, babi, hanjing atau berok!

patot yang kau lempar adelah bapak budak tu yang taknak bertanggungjawab tu
bukan baby tu!
dan kau sekali patut humban diri kau.
barulah YOU JUMP I JUMP!

 sudah.
tak terkata aku lagi.
yang pastinya... 
KAU PEMBUNUH JAHANAM! 
tu je aku nak cakap.



My nephew Khair Khaliff, waktu dia baru few hours lahir. Baby secomel ini (baby muke sume same time baru lahir kan) boleh kau buang? LEMPAR pulak tu. AKU SPEECHLESS!




:::sayerpunyerbelogler:::



hazahasan



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...