Sunday, April 15, 2012

S.W.E.E.T S.A.N.G.A.T

helluwwww
asal malam je musti aku taip belog kan.
korang pelik ek? sbb aied pun pelik dengan perangai aku sejak dua menjak ni
mane lah aku tau asal aku jadik serajin ni
iyer ar, kat rumah ape nak buat lagi kan, lepas solat nak tengok tv aku malas
so duk dalam bilik, on lappy and layan pesbuk la, yutiub la, belog la
itu je la yang aku leh buat setakat ni

ok nak citer ni
tadi petang aku TERtengok tv
program yang pasal SCHA and AWAL serasi bersama ke hape ntah tajuk dia aku dah lupe
dalam program tu ade lah dia tunjuk dak Awal ni proposed dak SCHA ni la kann
auwwww! suwittt sangat ler bagi aku tau
kau hengat senang ke laki nak buat camtu kat kiter yang gegirls ni
even si Aaron Aziz tu pun ngaku die x romantiks okeh macam dalam ombak rindu tu.

so biler aku nengokkan diorang tu aku leh nangis le plak
dah kenapa kau nurhaza? nak mampos menangis nengok Awal ngn Scha?
alaa, aku memang kelememeh ok, muka memang macam deep purple tapi hati agak SOFAZ harap maklom!
itu aku melalak biler aku tengok orang punyer citer kan
kau boleh bayang camne kalau aku yang dapat camtu?? sebijik camtu?
alahaii, kompem! sah aku meraong sebab tacinggg!!!
pastu aku tido ade senyummm, mandi aderr basah, makan ader kinyyanggg...wakakakaka!

ape yg buat aku eksaited tengok program tu?
ala, sebab teddy bear jer pun!
hahahaha, sunggoh! teddy bear yang SCHA dapat  itu yang buat aku jadik jeles
idak pun aku heran  cincin tu nyah, tapi teddy bear tu yang aku sibokkan
aku pun tak tau nape..memang dari dulu aku peminat bebear kecik, besau, sederhana..memang aku sukerrr sangat2. Kat rumah ni banyak yang aku dah simpan dalam lemari.
 umor aku memang agak lanjot dah
kire dah kategori remaja purba gitu tapi aku memang fanatik lah ngan bebear.
tak leh timer aku ngaku tu yer? tak cute ke aku ngaku atas tu? kekekkekeke
dah, diam tak yah gelakkan aku, aku takde mood nak bergurau ni, 
wakakakka

lagi 2 bulan nak beday aku..
ahaks! kan best kalau aku dapat macam yang scha dapat tu kan..
tamau bunge, cincin nak!
tapi bebear boleh skali tak?
bagi yang paling besar tak kat memory lane midvelly

itu cuma impian aku je laa...
kalau takde pun ok je...
cuma kadang2 kita nak feeling2 manja gitew.

ok dah nak tido.
nak mimpi dapat bebear..
okbye!



:::sayerpunyerbelogler:::


saya nak besau camni bolehhhh ekk





hazahasan




Rindu sangat dengan my big teddy bear yang i penah ade dulu
Nama dia DUDU
Dudu, aku rindu nak sleep dengan kau 
rindu kat aku tak?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...