Wednesday, August 1, 2012

aku nak................


Salam subohhh korang.
Take my very short time kejap before lelap lepas suboh.
Hahahahha. 
Ngantok nauzubillah le.
Hari ni ade meeting lg pagi di sungai buloh jadik haros aku membute jap sebelom terrrmembuter dlm meeting.



Ok nak hapdet pasal ape?
Owh! Tajuk atas tu.
Maksod sy bukan nak superman dtg bebetol.
Aku cuma nak tshirt superman jek!
Ini seriyessss!!!!
Tetiber je waktu tgk internet smalam.
Aku came cross satu picture
Org tu pakai baju lambang batmen.
Tp aku xmau le betmen. 
Betmen jahat.
owh lupe aku ade sorang kawan name betmen.
ciss! adik angkat yang benornye.
X suke.
Batmen yg aku kenal sampai harini xnak beli kueh tart ngn kek lapis yg aku suh dia beli.
dia ingat dia polis aku takut
Jahanamm kan! Mhahahhahaha

So......
Aku yaken nak supermann!!! Superman lah!
Mampossss! Mhahahahahha



Baju ghayer dah siap sume.
Kurong modern, pesak gantong, pesak tak gantong, kebaya mahsuri , kebaya mak enon, kebaya nyonya, sume aku dah setelkan.
Skang nak beli tshirt superman je.
Giler kan!!!
Aah lantak.

Leh pakai kt umah waktu tolong mak siapkan laok2 hari rayaaa.
Mhahahahaha barulah leh feeling2 penyelamat bumi.


So abis meeting, nak gi pyramid.
Ghasernye De kedai super hero tu.
Kain lintang belakang tu x yah beli.
Langsir merah mak aku ade .
Sepender? Nak mamposss!!! tak payah!
Mhahahhahaha!!


Baru leh jdk geng faizal tahirrre gitewwww!!!

Ok tuje.
Jom tido jap.
Babai




:::sayerpunyerbelogler:::



HazaHasan




smart kan ? ok nak wane itam n putih lah. beli jeans skali. 
dah longgau katernyer..wakakaka!
   

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...