Monday, August 27, 2012

Engkau yang Menakutkan aku


engkau!
tiap-tiap kali aku masuk opis, memang kau ade je
aku lemas
aku benci
sumpah aku x suka kau
memang kau tak tunjukkan diri kau
alah selalu kau main sorok2
kau ingat aku tak tahu ke?
 aku tau kau ade
dengan bunyik kau je aku dah leh bygkan betapa besaunye kau kan
 
waktu kau tetibe muncol depan aku
masyaallah
rasa nak tecabot jantong aku.
sumpah!
sumpah kau buat aku takot
kau buat malam aku x boleh lena
kau buat aku tak boleh nak makan.
kau ganggu kebahagiaan aku 
 
aku tak suke la
haritu aku sensorang kat opis
buat tender belambak2
tutup senin (hari ni)
rasa nak tegolek buat sensorang
staff sume cuti seminggu
ok takpe
biaukan diorg beraya

aku elok je dendiam buat keje
tak pasang lagu or radio pon
cume on fb tgk2 status kawan2 aku
eh tetibe boleh lak kau main lari2 kat atas ek
owh pleaseeeeee

dan dan tu aku bukan youtube kuat kuat
aku hentak2 siling 
tp kau lagi ligat bebunyik.
macam2 aku baca
tolonglah pergi boley?

kenapa kau suke buat aku takot?
kenapa kau suke buat aku rasa seram sejuk?
apesal?
kenapa?
WHY?
 
kau tau aku x suka kau kan?
kau tau aku x boleh tgk kau kan
kau tau aku dengar bunyik je macam2 aku dah rasa kat diri aku ni

gembira betol kau lari2 atas sane
kau pun sambot raya jugak macam aku?
aku dah panggil orang tuk halau kau
Kau degil pesalll?
kau dah nak mampos?

 
aku dah buat pendinding tutup segala tempat yang kau boleh munculkan diri
tp kau memang tak  serik2.
kenapa ganggu aku yang tak ganggu kau?
aku tak pernah kacau hidop kau
pergi! 
pergi!
pergi!
BENCI TAU TAK!!!
 
kadang2 kat rumah pon aku boleh dengar kau.
aku anggap je kau buat lintasan hormat
bukan sebab kotor atau ape
rumah, ofis semua aku bersihkan
xde bende2 kotor atau jijik yg buat kau nak drop by.
kau pandai bile org lain kau x kacau, apesal time aku je kau ikot?
kau mmg takde kepala hotak lah
kau memang kejam
BINATANGGG!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
berambos kau TIKOS!
 
 
 
 ps : nah gambau raye, x sanggop aku nak masokkan gambau kau. aku boleh muntah hijau nanti



 
:::sayerpunyerbelogler:::
 
 
hazahasan
 
 
 
 
 
 

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...