Friday, August 3, 2012

Bazli menang okeh

hip hip hurrayyy! 
hip hip hurray!!
Bazli i menang....
jom kite lompat bintang
wakakakakkakaka

owh maapkan saya
korang tau kan aku adelah peminat tegar Dejavu Di Kinabalu
and aku le yang satu2 nye menyokong bazli dalam citer ni.
owh ade lagi sorang
si joyah a.ka. Lia Aqilah 

maklumler, kerekter bazli sangat dekat dengan aku kan.
eh x paham ek?
ok sape yg terlupe, leh baca entry aku kat sini

so smalam adelah ending dia.
wahhhh...di saat bazli meneteskan air mata dia waktu nadira jatoh tejelepok kat jalan konon2 nak larikan diri tu, 
waktu tu air mate aku lagi menetes laju.
mahahahahahhaa
diam!
tolong jgn gelakkan aku ok
ini seriyes , percayalah.
korang tak tacing, suke hati korang lah, tapi aku.........
tacinggggg! tacinggg! tacingg!

ammar?
ok pegi lantak sama dia
aku benci manusia yang complicated ok
mmg le si nadira tu mengamok halau kau 
tapi kau kalau nak, boleh struggle sikit tak nak memujuk.
ini pujuk sikit, nadira mengamok cam king kong, teros blah.
pui! 
kamonnnn ar ammar
pompuan mmg le camtu
dia propa je...
tp yang benornye dia nak lagi dan lagi dan lagi
akhirnyaa..kau cuma dpt membawa bekas cencen je tuk bazli sarong kan jari dira.
wakakakakka!


ce tgk bazli
tenang...dan penting firm!
owh...mak like yuolssss.
aku harap aku dpt jumpa lelaki mcm bazli
mhahahhahah
harap masih belom pupos di bumi ini.

walaupon aku suke ending dia bazli kawin ngan nadira
tapi aku still frust yg the whole ending.
mcm tergantong
dan dengan yakennye aku rasa akan ade sambongan DDK 2.

ramai kawan2 aku x puas hati bile bazli dgn dira.
diorg nak ammar.
aied especially nye tak puas hati.
kompiden suh aku banjer dia kek sabtu ni sbb yaken ammar menang
waakakakakka,
mak rilekss je. 
sbb mak leh agak le org ikhlas, sabar dan tulus cam aku bazli insyaallah akan menang.
ecehhhh!
aku cuma mampu suh aied besabau dengan ending citer ni.
walaupon at the end tu bolehkan dira ngn ammar terserempak and bedetop lagi jantung si dira
(part itu paling jahanam aku rasa lah)
tapi aku pedulik hape?
janji bazli kawen dgn dira.
(saitan walaupon aku benornya dh nampak dira mmg cintakan ammar sebab diri dia, kalau tak takkan le jantong dia sekali lagi bedetak even dah amik jantong org lain kan) 

sekian sajer ulasan aku tuk detik ni
aku tido ade senyyummmm woooo
wakakakkaka

buat aied dan sesapa pun yang tak puas hati dgn ending citer tu
harap tabah.
berdoalah tuk ending DDK 2
bukan BAZLI DENGAN AKU YE.
larikkkkk!
tapi boleh je nak bayangkan...
pasti meletopss
wakakkakakakakakkakka



jap letak satu gambau lah...

TRAILER DEJAVU 2

please jangan pingsan atau muntah!
atau pitam.
wakakakkakaka

okbye




:::sayerpunyerbelogler:::









hazahasan







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...