Monday, July 23, 2012

IMBASAN

Ekon opis keluau air ar kat sit aku ni.
eiiii!
aku tgh panas skang sbb ekon rosak

ok ini takde kene mengene dengan tajok post ni.
mhahahhahaha
maafkan saya!
tgh dok panas-panas ni aku godek2 le pc ni ha
terjumpa folder renunion IFTAR last year
kami buat di PICC, Putrajaya.

layan pic je ok :

Yonz the Ultroyon :)


jelas kesengalan mereka. yang paling sengal jelir lidah tu adlin. ahahahahha. aku tak penah paham kenapa susah benor dia nak amik gambau dengan muke yang ayu lah. 2012 aku perlu buat dia jadik lebih behave. maghahhahahaha



ini saya :)

from left is Ema, Me and Anoy. harap mereka datang lagi tahun ni. COME ON GIRLSS

pinjam anak adlin tuk posing. bagussss! x yah ajau sebab reti pose...hahahah

spotted one thing...AMAL GIGIT KUKU! AHAHAHHA



ini yang tinggal last2 people lepak2 nunggu laok habis.

saya...yang x reti amik gambau pon. hahahahahha. ini eksyen je lebey ok

last wallappp.....SEMPAT REMBAT DIMSUM SEDAP! wakakkakaka

adlin and family !

dan lagi......lebiyuuu!


cant wait for this coming gathering.
this year buat di sekolah tercinta
makan dalam dewan makan
cuma bezanya tidak di dalam dulang besi tu je.
yeayyy!!!


nah vids tuk korang dengau


oktuje. bye!





:::sayerpunyerbelogler:::






hazahasan

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...