Monday, June 11, 2012

D.E.M.A.M


Ok saya demam, tu je nak bagitau. 
saya demam baru hari ni.
ni saya post sbb saya baru je balik klinik jumpa Dr Safiyah.
Dr Safiyah kate tekak saya merah menyala.
pastu badan saya sakit2.
mungkin sbb saya lately ni sibok menari zumba kat gym.
(harap takde gegaran berskala ritcher yang berlaku sekitar subang dan shah alam, maklomle..kingkong melompat2 dansing-dansing) 


so Dr Safiyah soh saya berehat sedangkan saya banyak keje nak dibuat. 
saya konfius nak ikut kate Dr Safiyah atau ikot degil saya. 
Bila saya demam, saya xde mood.
saya cepat nak sentap. 
teruklah kan :(

jadi sapa2 yang kol saya tapi saya x jawab, tologn jangan simpan di dalam hati
saya memang sengaja x nak angkat tepon tu sbb saya taknak saya TERtakde mood ngan korangs.



maafkan saya


okbye.




:::sayerpunyerbelogler:::




hazahasan

5 comments:

anakRimau said...

Haza demam...saye pun demam, tapi degil tak nak gi klinik...hehehe. Haza jgn degil..ikut nasihat doctor. kerja sampai bile2 tak habis. get plenty of rest, drink plenty of water, makan ubat ikut masa ok. Jgn makan bende pedas & berminyak...sorry nasihat melampaui doctor...hahaha. Ape2 pun, GET WELL SOON..!!! :)

Nur Haza Abu Hasan said...

ahaaaa..same la kite anakrimau..

bila rasa badan x best tu, mmg sumekeje x boleh nak buatla. solat pun duduk tau. :(

kamu pun makan ubat....

saya harap awak betul2 seorang doktor..wahhhhh gitu..hihihi

okbye

anakRimau said...

Hahahaha...baiklah nurse haza, saye akan mkn ubat...hahahaha.

Errr...! saya tak layak jadi doktor..tak cukup credit..hahaha. tapi saya pernah amik sains hayat..doktor wannabe tapi tak jadi...hahahaha.

Kalau haza jadi nurse kat klinik mesti saya tak liat dtg klinik...hehehe ;)

Nur Haza Abu Hasan said...

saya nurse? alamakkk....mmg tidak le pun...

wakakakkaa...

takut tesalah suntik..

eh awak ade blog tak? bak ar link...nak follow :)

anakRimau said...

Hahaha....salah suntik, abis la..nti lain jadinye..hehehe...

Maaf la, saye takde blog...tak pandai nak menulis...tapi suke bace blog org..hehehe...

tgk org lain ade blog macam best je...hehehe...nanti la, ada mase lapang saye try buat blog sendiri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...