Tuesday, April 10, 2012

A.N.U.A.R bin Z.A.I.N

entry ni aku tulis sebab aku tak dapat nak tido. dah pukul 3.36 pagi. bijik mater aku memang celik macam aku jet lag jer gayer nyer. jet lag pebende.  pegi keje balik keje nak jetlag? nak mampos ke haper! muaahahaha..atau mungkin jugak le sebab aku td kan pegi gym. so lepas aku dah belari macam hamster atas treadmill tu, aku gi kat bar dia (wahhh,bar katernyer. yang benornye dapor dia je uolss) aku dah bantai 3 cawan kopi. pastu masa nak on da way balik aku singgah kat Setarbak aku beli lagi kopi.so skang aku dah tak boleh nak tido. DEMMM!!!! maker sebab tu la aku melayan taip blog ni..pun sambil minom secawan lagi kopi old town! tak ke sengal namenyer kan....(akubencikadangkadangdenganperangaiakunilah!)

back to the title above...ANUAR ZAIN YERRR....yang benornye aku memang ade plan dengan bestfren aku si muzlina nak pegi ke minggu setiausaha layan show lelaki ni la...walauponnn kami bukan ler setiausaha kepada mana2 bos kat pejabat di bumi Malaysia ni tapi kami konon2 nyer saje nak feeling-feeling diva gitew dok makan-makan sambil En Anuar dendangkan lagu-lagu peberet kami...untong untong tak tecekik le aku time makan waktu tu. tapi kalau tecekik, mane tau abang anuar leh tolong hentak belakang badan bagi tecampak segala tulang belulang kan. baru lah herooooo gitewww
 wakakaka

aku memang peminat tegar le si Anuar Zain ni. dari zaman kain pelekat dia sampailah Cinta seharusnya memiliki ..kasih dan sayang aku tak penah pudar tuk dia,,ewah! walaubagaimanapon...tetap tak oleh celen lurve aku kat Zamani! mampos tak layan kan, hahahha! tapi kalau kau suroh aku pilih antara Zamani dengan Anuar, aku pilih Zamani! reason? sbb dia tak ehem ehem!mampos stetment aku...(okyanginiakuguraujer,silerjangansamansayer). apesal si Zamani tak buat minggu setiausaha ek? dia kalau buat, memang aku tak pandang si anuar ni punyer show tau...ape ape pun, adrenalin nak tepon ni book tiket memang meluncur laju. memang betol ni kami nak pegi. dah siap plan nak pakai camne..aku dah terbayang2 lagu sedetik lebih dia nyanyi tuk aku di saat itew...(gelikaubacerkan?akulagigelibilertaipayatniokeh)

so disebabkan nak sesangat nih, aku selaku wakil niat si muzlina pun tepon ler nombor PROTICKET tu. konfident ni aku cakap aku nak book tiket for two tanpa tanyer bape harga tiket okeh. mamat yang angkat tepon layan aku tu kemain beriyer ni masukkan infor detail sape yang nak dtg.akhirnya tiba lah maser tuk jumlah amount yang aku kene bayar yer. total sume skali RM 2156! mampos aku TERmenjerit kat budak tu..."APE DIK, CUBER KAU ULANG BALIK BAPE SUMER? budak tu kemain bendul lagi ulang amount dia..mak datok!!! satu kepala RM 1078 rupenyer. demmm!!! dah ape kejadahnye aku nak membayau rege tu ek? haihsshhh! aku memang sengal tak tanyer yer. itu je yang tinggal. yang paling murah dah habis. RM 578 uols itew pun duduk tepiiiii sekali. patutler budak tu kemain eksaited nak key in name haku. cissss!!!!!

kesudahannya aku hanya mampu bagitau budak tu, saya kol balik sbb nak confirmkan dengan kawan saya. aku semakin yakin kalau aku bagitau muz same ada dia pingsan atau dia akan koma sebab tekejot level 10! wakakkakaka...sudah! tu je aku nak citer kat blog ni. 

pada Muzlina, di saat kau bace blog aku ni, aku sedang download segala tok nenek lagu anuar zain ni untuk aku nyanyikan untuk kau. kau tak perlu bayar fees aku sebab aku ikhlas. cuma kau perlu bersedia untuk menerima kedatangan hujan, petir atau ribot topan saat suara aku mula memecah hening siang kau. siler jugak bawak payong untuk pastikan sedikit tempias pon kau tak kene yer. hahahhaha


ape ape pun muzlina, u always be my besties forever. sayang kamu lah. okbye!



:::sayerpunyerbelogler:::




hazahasan



p/s : ini muker dia yang paling ohsem tuk mater aku melihatnyer...
kacak kan..kan..kann. wakakkakaka! LEBIYUUU LAH!



1 comments:

sharifah nurul said...

Pengsan aku baca dari London.....gedik la ko anor...hahahahha...tapi gila la....seghibu hengget tu..baikla ko pegi gumah pakcik zain...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...