Wednesday, September 7, 2011

IKHLAS




saya sangat menghargai setiap yang saya ada. walau apa pun ia, siapa pun ia, bagaimana pun ia, saya tetap hargai. walau apa pun saya lalui, tempuh , fikir, anggap, saya tetap juga hargai. saya menunggu detik , masa, fikirkan cara yang terbaik untuk menyampaikan rasa dan perasaan hargai itu pada mereka yang layak menerimanya...dengan harapan sewaktu menerimanya, ia akan memberi the very best moment or experience...tapi...rupa2nya ia hanya dianggap biasa, kosong, dan apa-apa sahaja yang kesudahannya membuatkan hati saya sangat2 sedih...SALAH RUPANYA :(

biar apa pun di dalam kotak fikiran mereka, saya tidak segan silu untuk mengaku saya sangat menghargainya..biar ia kosong dan tak bermakna pada orang lain, tapi saya tetap jadikan ia satu perkara terbaik untuk saya.

allah restui ia, berkati ia, lindungi ia supaya saya dapat menghargai ia untuk seumur hidup saya. 

till now pen off

::: Jangan kau bersedih jika selalu tersisih.Kerana bukan kau sahaja yang ditimpa malang. Ingatilah para Rasul mulia yang deritanya jauh lebih hebat darimu. Dalam derita masih mampu gembira. Janganlah disedihkan hatimu :::


::: sayerpunyerbelogler :::

hazahasan
 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...