Tuesday, August 2, 2011

Sayer dah hader belog!





tadaaaaaaa.....tekejott takkkk?????
ce bace taitel kat hatas tu? maknenyeeeerrr ape tuu? maknenyerrr saya dah hader belog sayer sendiri...saya hapgered kan le diri sayer ni sikit...dolu2 jaman skolah2 sayer ade diary....PRINCESS DIARY kekdahnyeee...dok asrama le katekannnn...almaklumlah, ghamai nau jeles ngan diary sayer tu..yang adik sayang, sibokkk nak tau sayer curangs ke tidak...yang secret edmire kemain mengintip lagi loker saya kat asrama...konon2 nak buat sayer tekejot-kejot le dapat hadiah seperti yg hati hajati....tp itew sume x buatkan sayer patah semangat nak menulis...yang ini je buat sayer patah jiwa mengenang nasib...BILE WARDEN SAYA GHAMPAS DIARY SAYERRRR!!! habissss rehasia diri diketahui...yang paling sengal ubi adelah bile dia sendiri dpt tau saya lah memang meluat tahap dewa + benci+ gesek keter die lps die dende sayer! TU DIEEEEEEEEE!!!!! maker sejak kejadian itew, sayer rase merajuk diri nak menulissss sume bagai....


tapi atas dasar semangat tak pernah mengaku kalah, saya bangkit kembali!
sayer bawak semangat jati orang melakerrr...wahhhhhhh, bunyi cam hang tuah kan? semangat kene ade deknonnnnn....muahahaha...maker pader tarikh ini bersamaan 2 ogos 2011 sempene bulan ramadhan yang maha mulia ini, semangat saye ewahhhhhhhh membaraa2 bak obor kat stadium!
so
terimalah post sayer yang petama ini...tentang kebanggaan pada diri sendiri sebab dah ade belog...

saper2 yang nak bacer, saya ucapkan time kasih sbb nak bacer. sape yang takmo bace, takyah le bace kan..eh! x pe, xpe, sayer x marah pon...ikot korang le kannnn....tapi kan uols, kalau uols raser belog sayer ni cam skema kan, saya susun 10 jarik tangan saya campor 10 jarik kaki sayer tau...saya budak baru belaja, lgpun saya ni bab bab teknologi mmg ade sedikit kelembapan nak jadik terer..tapi sayer yakin sayer fast-leaner....wahhhh! kalau salah sile tunjukkan ek...

so till now, PEN OFF!




Sayernyebelogler,

hazahasan





4 comments:

Areyou Callypso said...

syabas betey !
selamat beblog kak..

**kalu aku jd cikgu tuh kak, ko aku gesekkan atas jln tar.. muahaHA

Nur Haza Abu Hasan said...

muahahhahaha! ejaan dalam belog tak peeeee kalau salah! hahahaha

QueenBz said...

selamat berblogging lah.
dah pollow, nk jadi yg ke 5, nombor peberet. tak dapat 5, 7 ade ok lah. beckham :)


mah sifuu ajar pasal blog. wahhh. sifuuu.
keep it up kak haza

Anonymous said...

Yeay!!! Welcome to the world of blogging!!! It's so lovely to have one of my cuzzins blogging...a least now ika takde la rasa like the odd-one-out who blogs :)

-ika rasul a.k.a your cuzz!-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...